Sabah iki dilim tam buğday kızarmış yanına peynir zeytin domates yumurta zeytin ve greyfurt portakal sikiyorum,üç saat sonra ara öğün ya yoğurt yada meyve yiyorum öğlen pek yiyemedim için kuruyemiş ile ara öğün yapıp akşam yemegim 7ye kadar yemiş oluyorum bazen balık bazen tavuk fırında çıtır bazen kıymalı beşamel soslu krep yada ıspanak graten sebze yiyorum gün gün değişiyor öğlen acikirsam kabak spagetti yapıyorum tatlı asitli tüketmiyorum hazır gıda asla çok canım tatlı isterse bı kahve yanına. Bitter kesiyor hiç de kilo almadım 16 haftama kadar kısaca normal insan gibi sağlıklı besleniyorum😉 ve mutlaka günde 1.5 litre şişeye su hazırlıyorum iki buçuk sise tüketiyorum.