Annimannim Merhaba 37+4 üz bugün adaçayı içtim ilk kez ama kesinlikle önerilmiyormuş hamilelikte bir bardaktan zarar gelir mi arkadaşlar çok korktum?:/
Gzlgzl Annimannim doktorla görüşün ada çayı risk grubunda içilmemesi gerek benım dr tüm bitkisel şeyleri yasakladı mesela ıhlamur bile su ayran süt ve çay dedi
Sseyma1 Annimannim ben henüz 35 haftalığım doktorum 36 dan sonra günde 1 bardak iç diye önerdi canım normal doğum istediğim için. İyi bile yapmışsın bence 🤷🏼♀️☺️
Balkuzu01 Annimannim canım benim doktorum adaçayı tarcinsuyu ve ahududu tuketimi yap dedi doğumu kolaylastirir
Selinbam Annimannim ayınız küçük değil doğum zaten yakın ya sorun olacağını sanmıyorm ilk aylar düşük için tehlikeli
Pinkyellow Annimannim yok kuzum korkma ebe 36.haftadan sonra günde 1 bardak iç demişti hatta.. YouTube da kagankocatepeden de dinleyebilirsin o da 1 bardak içince bişey olurmu diye korkmayın fln diye anlatıyor bı bak icin rahatlar 39.haftamdayim bende bugün 1 bardak içtim☺️
Bsraskmn Annimannim adaçayı düşük olmasına sebep olabilir ben adet zamanlarımda söktürsün diye içerdim. İçmek tehlikeli hamilelikte fakat sizin haftanız neredeyse dolmuş sıkıntı olacağını zannetmiyorum yine de doktorunuza danışın