EsraKaramuk Sedasel Kuzey ve Rüzgar arasında kalıp Kuzey koyduk oglumuzun adını :) Size de fikir olsun
Tomrisss EsraKaramuk bende Kuzey düşünüyorum oğluşumun adını bazıları burun kıvırıyor ama bebişiniz adıyla yaşasın verdiği enerji nasıl nasıl bir bebek herkesim dediği gibi soğuk mu yoksa tersine sıcacık mı 😁😁
Mavininannesiseyda Sedasel eşim Rüzgar’da ısrarcı :) Ege koruyan kollayan demekmiş büyük ulu anlamlarına geliyor Rüzgar da zaman devir yel anlamlarına geliyor