Hzldnz Hanımlar merhaba, Salı günü kontrole gittiğimizde %90 kız dedi doktorumuz. Acaba %10 ihtimalle değişme olasılığı olabilir mi? Teşekkür ederim şimdiden♡
urazaslan Hzldnz 13. Haftada banada öyle kız denildi ama erkekmiş hatta ben balon falan patlatmıştm😂😍
Acemianne98 yasemin333 Aslında şu an 28 haftalık bu resim 12 haftalıktı biz 27 haftaya kadar erkek bildik erkek dediler geçen hafta bacak arasını açmadıgı için iki kez kıza benttiler o yüzden 😒
yasemin333 Ophelia valla öyle çok anlamıyorum aslında kendiminkiyle karşılaştırıyorum nuba göre bakılıyor bir de ama atabilirsiniz yine de anlayan arkadaşlar var görüp yazarlar belki 🤗
yasemin333 Hzldnz kız gibi duruyor bence o ortadaki şey kordondur cinsel gölgesi düz boş görünüyor kız bence.
yasemin333 Hzldnz tabi erken dönemde göstermeyedebilir organını benimkine 11,12,13.haftalarda kız dedi vajina dudaklarını görüyorduk resmen 14.haftada çıkıntı var erkek dedi şuan tam net değil henüz
yasemin333 Acemianne98 yaa gerçekten mi bu haftaya kadar hala belli değil mii 🤭🤭 bu zamana kadar hiç mi göstermedi çok ilginç
Acemianne98 yasemin333 yok hayır gösterdi ilk 17 haftalıkken erkek denildi biz de erkek bildik yedinci aya kadar hazırlık da yaptık şeke yüklemesi için gittiğim de sordum tekrar bacakları sıkı sıkı kapalı bi şey görmüyorum diyip kıza benziyor dedi tabi biz şok sonra Başka bi hastaneye başka bi doktora gittim gene bacaklar kapalı sıkı sıkı gene kıza benziyor erkege benzemiyor dedi bizde neye inancagımızı şaşırdık sonuçta 17 haftadan sonra yanılma olmaması gerek DİE düşünüyorum çevremdekiler hep erkek diyor karnın bariz erkege benziyor diyorlar haftaya tekrar kontrolüm var bakalım yüzde yüz bi şey derler umarım 😒
Acemianne98 urazaslan 13 haftada Belki bi nevi yanılma olabilir ama ben 17 haftalıktım hatta 17 +3 falan erkek dedi yani yüzde 80 bİzde ona göre hareket ettik 26 haftada kıza bezetilince insan şok oluyor nedense ben hala erkekmiş gibime geliyor yani öyle hissediyorum nasip artık sağlıklı olsun da doğuma iki ay kaldı o zaman öğreniriz artık 🐣