Shirin ilk çocuğumda kese ortada yoktu dış gebeliğe benziyo dedi alacaklardı aldırmadım 1 hafta ümmü sübyan,fetih ve yasin okudum zaten yok diye aşırı ümitsizdim hatta kürtaj için çanta bile hazırladım gittim hastaneye kesede kalp atışıda vardı 7 haftalıktı tam şuan 3 yaşıı bitirmek üzere
ümitlen diye değil sadece dua et ve kendine salıya kadarda olsa zaman tanı diye yazdım