Tahsey gulcins bu akşam hafif pembe leke gördüm gittim korktuğum için 11.haftada gitmiştim gözükmemişti 12de gözüktü genelde oluyomuş lekelenme tarzı şeyler hamilelikte hiç bi sıkıntı yok allaha şükür meğer bize erkek oldgunu söylemek istemiş bebiş😊 inşallah sizinde en kısa zamanda belli olur