Aysenurhris dediğim gibi iyi bi hekim olduğunu düşünüyorum, sadece fark şu ki senin benim ilk gebeliğimiz olmasının heycanı onda normal olarak yok. Bizim gibi 5 belki 10 kişi görüyo hergün. O heycanı beklersen zor gibi emel hanımda. Yada en azından bana karşı öyle, diğer hastaları ile iletişimini bilemem. Ama bu doktorluğunun kötü olduğu anlamına gelmiyo. Beklentiyle alakalı biraz bu durum sanırım.