38+5 haftalık olduk bizde dün, sabah nişan geldi ara ara geliyor yine eve gönderdi doktorum 1 cm açıklık var bende bekliyorum hiç Bi belirti yok ara ara ağrım oluyor sadece yarın sabah randevum var bakalım ne diyecek doktorum hayırlısıyla alalım inşaAllah bebeklerimizi kucağımıza 🤲