Kbrklnc https://hizliresim.com/fjER18 kızlar ilk defa kullanıyorum pek bilgim yok yardımcı olurmusunuz çatlamadan sonra tekrar boyle cızgı gormek normal mi
Sermec27 Kbrklnc tekrardan yumurtlama olma ihtimali de var ama gebelik oladabiliyormuş ama t c den daha koyu olmalı devam edin bence 🥰
Sermec27 132025 ama daha da koyulaşmaya başlıyor hep silik olması gerekiyor ya tekrardan yumurtlama olcak ya da gebelik cünkü gebelikte olunca koyulaşma artıyo yumurtlama sonrası 🥰
Kbrklnc Sermec27 gebelık yoktur canım yumurtlama gununden 2 gun once ılıskıye gırmıstık teste devam edeceğim 😇
132025 Sermec27 hayır canım bende yumurtlayan kadar daha silikti yumurtladıktan sonra hep öncekilere göre daha koyuydu ama hamilelik olmadı tekrar yumurtlamada olmadı
Sermec27 132025 bende hep silik olmaya devam etti ama gecen ay yapmıştım bende bilmiyorum hayırlısı olsun hakkında
Sermec27 Kbrklnc bilemedim canım ben de gecen ay yapmıştım ovulasyon bende silik devam etmişti yumurtlamadan sonra hayırlısı 🥰
Kbrklnc Sermec27 hayırlısı olsun canım genellıkle olmuyo dedıklerı için kafam karıstı aldığım ablayada sordum bakalım o ne dicek 🥰