Eayh ben hamilelik süresince devlete gittim . Doğuma çok az kala gittiğim hastane pandemi hastanesine dönünce hisara gittim cuma günü doktorumla tanıştık çok güzel karşıladı çok ilgilendi. Bazı doktorlar gibi bana gelmemişsin sana bakamam falan demedi sanki 9 aydık onun hastasıymışım gibi davrandı . Cuma tanıştık pazartesi sabah doğuma girdim ve doğumdan sonra da çok ilgilendi hastaneden çıkarken cep telefonunu bile verdi evde herhangi bişey kafana takılırsa sorun olursa ara beni diye.