gamzeyildirim_ 13+5 günlük hamileyim yarın ikili taramam var cinsiyeti görebilir mi acaba? Var mı bu haftalarda öğrenen gebeler
gizemdogan gamzeyildirim_ 12+3 te ikili testte ultrasonda perinatoloji dr gördü. %90 dedi ama bakalım değişebilir de emin olmamak lazım hayırlısı 🥰
Krizantem_ gizemdogan Bebeğiniz kız mı erkek mi erkek bebekte daha erken öğreniyorlar diye duymuştum. Bende 2li tarama testini bekliyorum heyecanla belki cinsiyeti de görürüz diye :)
plakayerli 8 haftalığım, doktor dedi ki çin takvimine göre bu yatış şekli kız olduğunu söylüyor. Whaaattt dedim içimden…..
plakayerli gamzeyildirim_ öylesine söyledi :) tabii ki şimdi bilemeyiz diye ekledi. Ben de kız hissediyorum zaten şaşırdım baya :)
gamzeyildirim_ Chucky ben de çok merak ediyorum, ikili taramada detaylı baktığı için görüyor diye okudum ama :) nasip
gamzeyildirim_ Yildirim35 sabah gittik baş aşağı yatıyordu 🤣 ikili tarama için ölçüyü bile zor aldık 🤰🏼🤣
Baobap gamzeyildirim_ mümkün. Doktora giderken biraz çikolata yiyin. Bebek hareketli olursa daha kolay görüyorlar.
ebruakyuz22 2 kızım var ikisininde 12. Haftasında ikili de öğrendim 3.ye hamileyim ikili de doktor söylemedi sonuçlarımı almaya gittiğimde bir daha baktırcam inşallah 😊
plakayerli Zehraaa98 Ultrason kağıdına karşıdan baktığımda kafası solda kalacak şekilde (herkesin böyle değil mi?)
plakayerli Ultrason kağıdına karşıdan baktığımda kafası solda kalacak şekilde (herkesin böyle değil mi?)