Edu-35 Sezaryen olacağım hayırlısıyla haftaya. Üç takım 5’li set bir takım doğumda bebeğin giyeceği kıyafetler(çorap,alt üst zıbın,bir tane yandan çıtçıtlı badi,şapka eldiven,bez,kalın battaniyeye sardım) 2 tane daha yandan çıtçıtlı badi 2 yedek battaniye 20 tane bez Mama da koydum ben sütüm şimdiden geliyor ama sarılık ihtimaline karşı.mamayı kaşıkla vereceğim.bütün cocuklarım sarılık oldu çünkü doğar doğmaz😊🤷🏻♀️ emzikte koydum çünkü üç kızımda emzik tutmadı hayatım mafoldu😅😂bu sefer vazgecmeyecegim sürekli deneyecegim alması icin😂 çok ufak bir su ısıtıcım var onuda götürecegim.sade kahve için. çıkış için puset arabada kalacak çıkışta getirecegiz odaya. kendim için 2 tane gecelik yandan çıtçıtlı, 1 pijama takımı bir tane tek alt depend içinde 9 tane var zaten😊 birde tek nevresim tek bir yastık kılıfı hayırlı doğumlar dilerim şimdiden🌸🤲🏻🤲🏻