imerveg Kizlar selammm🌸 18+1im ve korkunccc derecede mide yanmalarim basladi agzima kadar cikiyor😖 her hamileye gaviscon veriyorlar kontrolume 2 hafta daha var gidip kendim alip gitsem sizce sorun olur mu? Sizin ne zaman basladi bu yanginlar 😖
Edu-35 imerveg gidip alabilirsin eczaneden hiç bir sorun olmaz.bekledigin hata😊ben neredeyse doğuracagım ama hala bitmedi bu mide yanmaları.ama doğumdan hemen sonra geciyor cok şükür 🤲🏻😅🌸
Hypatia imerveg ben de 1 haftadır fenalardaydım,akşamları dayanamıyorum artık,ağlanacak dolanıyodum evde🙈 dün doktorum bi hap verdi aç karnına iç,kesmezse de rennie nin şurubunu iç dedi,hap işe yaradı bugün rahatım şükür
imerveg Mucizeninannesi2 rennie surubu duymamistim tableti biliyorum da soracagim eczaneye tesekkurler🌸
imerveg Edu-35 ayyy öldüm öldüm dirildim daha 3 gun oldu simdiden zor duruyorum😂😂 valla son gune kadar yaniyor mu yaa hadi senin az kalmis Allah saglikla kavustursun insss🌸
Edu-35 imerveg ama gitmişken rennie al bence de.3 ay gaviscon kullandım ama öylr böylr değil kaşıkla bile uğrasmıyordum direk şişeden minik bir yudum alıyordum.öyle dozunu aşmadan.çantamda bile yedegi vardı😂ama mide agrısı yapıyordu cok.değiştirdim rennie aldım.o daha hafif mide ağrısı yapmıyor.ben artı olarak mide koruyucuda kullanıyorum ama🤷🏻♀️🌸benimki ileri derecede🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Edu-35 imerveg son günü bırak sezeryana girecegim dakikaya kadar hala yanıyordu.hani derler ya bebek saclı mı doğacak diye😂alakası yok iki kızım kele yakın doğdu,sadece bir tanesi aşırı saçlı oldu😂
Mucizeninannesi2 imerveg bende ilk defa gördüm daha önce tabletini kullanmıştım ama şurubu çok etkili eşim de içiyo midesi yandıkça hemen kesiyor
imerveg Edu-35 bende de reflü var ama yediklerime dikkat ettigimde yanma olmazdi simdi 3 gundur bittim valla hangisi daha iyiyse ikisinden birini alacagim😂 en iyisini yapmissin ne kasigi dik kafaya 😂
Ezolym Edu-35 mide koruyucu lansor mu canım ben hamileliğimi mide yanmasından anlıyorum neredeyse yani en baştan beri mide yanması ve sonuç 6 kilo verdim rennie içince bile kusuyordum mide yanması da cabası😢😪hala kusuyorum 19 haftadayım.
Edu-35 Ezolym aprazol benimki canım.ama sürekli kullanmıyorum haftada en fazla üç sefer alıyorum.o bile iyi geliyor🤲🏻🤲🏻🌸benim reflüden dolayı boğaz tahrişi olmuş öksürük yapıyor😞birde sen daha 19. Haftadasın daha🤦🏻♀️🤦🏻♀️Allah kolaylık versin🤲🏻🤲🏻🌸
Ezolym Edu-35 benim boğazlarım kanıyor da yine gidemiyorum doktora bişeyden anlamıyo doktora diyorum ki midem çok yanıyor 6 kilo verdim beslenemiyorum e hamilelik diyo başka doktor da yok küçük bi yerdeyim koronadan da başka doktora gidemiyorum çok zor ya.😢
1burcu Hypatia benimde pulcet demekki hamilelere guvenle verilen bi hapmis onu merak etmistim tesekkurler 😌