Nurrrrrrg mukaddesmasal genesis Mahmut erdemoğluna gidiyorum çok memnunum muayene ücreti 175 TL doğumu konuşmadık henüz
deletedmom357 Ta123 canım bende genesise gidiyorum ezgi hanıma gidiyorum acaba sizin doktorunuz nasıl memnun musun ezgi oyle çok ilgilenmiyor pek bilgisi de yok sanki
mukaddesmasal ilk doğumu mu devlette yaptığım için pismanim bu yüzden ikinci doğumum fiyat araştırması yapıyorum
Tuba0114 glsrtpee iyi doktordur Eskiden ona gidiyordum muayene ücreti nekdar dı acaba en son gittiğimde yanlış değilsem 300 bişeydi bana çok pahalı geldi, bide doğumunuzu ordamı yapacaksınız
deletedmom357 Ta123 teşekkür ederim canım ☺️ Bu salı ben de gidicem İnşaAllah sizin doktorunuza gideyim bende memnun kalırım İnşaAllah cinsiyeti de öğrenirim umarım 🤭
Tuba0114 mukaddesmasal benimde sigortam yok ama gittiğimde annelik haklarımdan yararlanmak istiyorum diyorum sigortalıymış gibi Ücret veriyorum