Melodyy ben de Karataş hastanesine gidiyorum doktorum orada. Detaylı ultrason için Semir Köse’ye gittim. Ve eşimle birlikte çoook memnun kaldık. Aman giderken yanına dosyanı falan al. Çünkü ikili tarama testi sonuçlarını da incelemek isteyecek. Gayet soğuklanlı ve bilgili birisi zaten. Ve çok iyi açıklama yapıyor. Bizimki yaklaşık 35-40 dakika sürmüştür. Zaten daha fazlasını da önermiyor. Bebekler rahatsız olabiliyormuş. Bizimkisi bir türlü fotoğraf vermedi bize, yüzünü çekemedik. Hatta Semir Bey koridora gönderip beni bi 7-8 dakika dolaş gel bakalım görüntü alırız belki dedi ama ona rağmen çekemedik 🙈 daha da fazla ısrarcı olmak istemedim rahatsız olmasın bebişim diye 😊