Menekse04 Hamileliğimin 4 haftasındayım sabah sol elim ve ayagımda agrıyla uyandım hala gecmedi normal mi bu ilk bebegimi kaybettim saglıksız gebelikti ondada dizlerim agrıyordu aynı agrıydı o yuzden korkuyorum acaba bi sorun varmı diye