Merhaba hanımlar , 11 haftalık gebeyim tansiyonla ilgili biraz problemim var ne kadar stresten olduğunu biliyorsam da içim bir kötü oldu. Bugün kontrolüm vardı çok şükür her şey yolunda tansiyon dışında 14/8 çıktı doktor korkusu bir yandan panik atak diğer yandan. Sizlerde de oldu mu böyle bir durum?