Busraafth Merhaba arkadaşlar her hamilelikte illa gebelik belirtileri olur mu veya hiç bir belirti olmadan gebe olduğunu öğrenen oldu mu
oykuduru21 Busraafth benim hiç belirtim yoktu canım beta hcg 22 çıkmıştı hiç heveslenmedim kesin regl olucam diye düşündüm sadece çok kasık ağrılarım oldu
Hayalim_s Busraafth benim hiç belirtim olmadı adetimin üstünden 15 gün geçmişti test yaptım öyle öğrendim 25 haftalık hamileyim halâ belirtim yok 😂
Melisahinn Busraafth adetim gecikince anladım canım hatta hamilelikden değil mevsim geçişlerinden gecikmiştir diye düşünürken hamileymişim 😌
Sermec27 Busraafth oğlumda hiç belirtim yoktu ne karın ağrısı ne kasık agrısı ne göğüs agrısı ne akıntı ama bu gebelikte 1 hafta öncesinden karın kasık agrısı oldu 3 gün yerleşme kanaması oldu akıntı oldu agızda acı tat oldu her gebelik farklı oluyor yani
Busraafth oykuduru21 hmm anladım canım benimde geçen ay kasık ağrısı vardı regl oldum ama bu ay hiç Bir şey yok acaba gebelik varmıdır diyorum bakalım günü bekleyecez
Busraafth Sinemm1590 bu ay doktor 2 büyük yumurta oluşmuş dedi acaba varmıdır diyorum ama hiç bir belirti yok
Zeynep-aa Busraafth benim tek belirtim adetim bi 12 13 gün gecikmişti ölçtürdüğümde 3 haftalık hamileydim😁
Ozlemyeni oykuduru21 benim ara ara ayaktayken agrim var.yatarken bisey yok.dun belim cok agridi.sadece gogus uclarimda agri var.adet gunum bugun o yuzden adetmiyim hamilemiyim bilmiyorum.