Serifeisitmir nilsmother 25. Haftada aldım canım 30. Haftada teslim edildi pandemiden dolayı geç teslim ediyorlar o yüzden erken aldım
Sevimlianne nilsmother 37 haftalığım halen ortalıkta beşik yok 🤣 yaptırmaya verdim halen yapmadılar 🤷🏻♀️
beyza-guven valla 6 inci ayimdayim dogumum subat sonu ama ben yeniyil girmeden alicam cunku yeniyildan sonra gene zam gelir herseye uyghn bulmusken almak lazım niye fazladan para vereyim ki
ayminaninannesi beyza-guven bende 9 haftalik oldum aynı şekilde düşünüyorum seneye zam olur diye sizce çokmu erken maddi durumda skintili siz ne önerirsiniz
Babyy1S nilsmother 16da aldım erken değildi bi yerden başlamak gerekli bende buyuk seyleri alarak basladim 33haftalgm onceden almak daha iyi
Pembe_bulut Biz de 36 da aldık, teslimat tarihi Aralık başı gözüküyor 😄 fazla geciktirmeden almak lazım mobilya tarzı şeyleri. Teslimat tarihine dikkat edin.
Anneolmak07 nilsmother ben de 17 de aldim.Erkenden başlamak istedim iyi ki de başlamışım. Mobilyacıları gezerken şimdiden tansiyonlarım falan düştü🙈Ağırlaştıkça daha zor oluyor diye düşünüyorum.Canın ne zaman almak istiyorsa o zaman al.Şimdi istiyorsa al gitsin😉
Babyy1S nilsmother beklemenin faydası yok ki sonucta bunlar yapilip alinicak seyler neden doguma yakın alım ki dedim kafam rahat son ayları kendime vakit ayiriyorum bir de ağırlaştıgını dusunursek biran once eksigi bitse de alsak gibi oluyor aceleyle degilde zamana yayarak almak keyifli ben her seyini gezip gorerek halim vaktim varken aldım 😊
MihricanA nilsmother Anne yanını uygun bulmuştuk 16. Haftada aldik odasi da 29. Haftada bu hafta gelecek bakalim
Mujizam 29- haftaya geçiyoruz inşallah haftaya alırız ben kendim eşimle görüp almayı tercih ediyorum internetla uğraşamam ne zaman gelir diye sağlıkla gelsin bebislerimiz🤗
nilsmother Anneolmak07 ay alırım Bn o zaman 1 kaç haftaya daha içine korumalık diktircem ölçüsünü de almam lazım 😉😆
ysfali06 nilsmother ben 6 aydan önce alışverişe başlamayı düşünmüyordum ama taksitle alacaktık taksitler bitsin çocuk gelmeden diye yatağı beşiği aldık 17 haftadayız şuan. Bşka birşey almadık henüz 🤗