Teşekkür ederim arkadaşlar, randevu yok hiç. Ben de şuan Ankara da değilim. 32. Haftadan sonra geleceğim. Şuan özel hastaneye gidiyorum fakat doğumu annemleri yanında yapmak istiyorum. Ayrıca şu süreçte özellerin bir çoğunun dezenfekte konusunda devlet kadar harcama yapmadığını tahmin ediyorum. Geçen yıl kadın doğumda ameliyat oldum, tek kişilik oda, ilgili sağlık personeli ve temizlik konusu çok iyi olduğu için güveniyorum. Yoksa şu dönemde endişeleniyorum nasıl olacak ya corona olursak diye.