Snszasla Kubra0156 29+0 olduk 💙🥰 geçer mi acaba zaman bi doğsaydı sevseydik doya doya gerçi ben özlerim öyle de olunca içimizde hissetmek de çok Farklı bi duygu çünkü 🤭💙
Elmaveannesi Kubra0156 bizde 33 haftalik olduk :) bugun kiyafetlerini ütüledim dolabina koydumm cok agirlastim daha simdiden. Ayaklarim bacaklarim davul oldu belim cok agriyor. Sizde durumlar ne
Kubra0156 Elmaveannesi benim de 35 haftada başladı ağrılarım bol bol yürüyus yapman lazım canim dün kontrole gittim artık çok ağırlastm ama doktorum yinede yururs dedi en az 1 saat gözüm kesmiyor 1 saat yürümeyi😂