kadriyeahmet 7 haftalık hamileyim 3 gündür lekelenme şeklinde kanamam var bu durumu yaşayan oldu mu doktor kesenin ve bebeğin normal olduğunu söylüyor
Bibliophilia-1991 kadriyeahmet bana da normal olduğunu söyledi korkup aramıştım damarlarda kalan adet kanı dedi
Pregnantmom kadriyeahmet bendede oldu 5. Haftada sanirin progestan verdi doktorum her ihtimale karşı 13 haftalik oldu kanama falan yok ama 16. Haftaya kadar her ihtimale karsi devam ediyorum progestana
Birmelekannesi17 kadriyeahmet benimde 7 haftalık olmama iki gün var kanamam oldu progestan kesti şükür
kadriyeahmet ssnnmmm hayır düşük riskine karşı iğne yaptılar sadece cumartesi için tekrar bı randevu aldım umarım herşey yolundadir
ssnnmmm kadriyeahmet inşallah sağlıkla alırsın bebeğini kucağına doktora gidene kadar bol bol uzan ayaklarının altına yastık koy önlem almaktan zarar gelmez
sarisu1 kadriyeahmet benimde ilk sekizinci haftada oldu progestan kullandım üç hafta sonra bıraktım tekrar leke geldi 11. Haftaydı sanırım kese ve bebekte bir sıkıntı yoktu iki hafta daha kullandım Allah’a şükür şimdi 31 haftalığız içinizi rahat tutun tedbir amaçlıda dinlenin
Busra34ybg kadriyeahmet 8. Haftada yaşadım ben lekelenme değil baya adet olmuş gibi ve hastaneye gidene kadar bebeğimi kaybettiğimi düşündüm çok şükür kanama kese uzak bölgede olmuş proluton iğne yapıldı progestan kullandım 16. Haftadayım şükür yaşamadım bidaha