Edibeda ben de ilk düştüğümü böyle yaptım. Kalp ayısı vs duyulmuştu bir problem yoktu ama sonraki kontrolde kürtaj olmak zorunda kaldım.
Canını sıkma sakın. Emin ol yaşasaydı belki hasta ya da sakat olabilirdi, ya da ilerleyen dönemlerde ölebilirdi.
İnşallah en kısa zamanda yeniden ve sağlıklı bir gebelik yaşarsın🙏