Ben kendim için : 2 adet pijama, iç çamaşırı, göğüs pedi, depend, yelek, patik, çorap, havlu, eve dönüş kıyafeti, yastık kılıfı, çarşaf, terlik, taç koydum.
Bebeğim için: 2 adet takım, önlük, 3 çift çorap, patik, yelek, 2 battaniye, 10 tane bez, alt açma, ağız silme bezi, ıslak mendil , biberon, emzik koydum
Ayrıca peçete, kağıt havlu, kapı süsümü de koydum. Kolonya ve ikramlıklar daha sonra 😊 eksik birşey varmı diye açtım postu benden de tavsiye olsun sevgili anneler 😊❤