Elbet-birgun-kavusacagiz sareninannesi_ uyumlu olmamis sanki sa bitiyo sa basliyo 😊eliz sare de olabilir 😊
SNM1idil sareninannesi_ ben öğretmenim ve bazı isimlere sahip çocukların diğer öğrenciler tarafından nasıl dalga geçilerek tacize varacak laflara maruz kaldığını çok görüyorum. Sare isminde birkaç öğrencim olmuştu ve onlara hep Fare fare diye sesleniyorlardı:((
lina_uzn esloka elise duydum geçen fransız dizisinde bende çokta anlamsız fransızcası😂 ama arapçası anlamlı diyenlerde var esila elisa dan güzel bencr
esloka Asenana haklisin cok uslupsuz olmus canim fazlası ile sikkin ondan belkide kusura bakma gurbetteyim doğumu bekliyorum ayrılma kararı aldik derdimi de ağrımi sizimi da kimseye diyemiyorum allah yardim eder bilouroum sadeve zavallı bi haldeyim
sareninannesi_ Elbet-birgun-kavusacagiz Eliz ismini bende istedim ama eşim elisa istedi ve aylardır vazgeçmedi. Büyüyünce hangisini kullanmak isterse onu kullansın artık ne yapalım 😊
sareninannesi_ SNM1idil Ah bu çocuklar nerden buluyolar bunları bilmiyorum 🙄 Anlamının çok güzel olduğu için ve hocaların verdikleri fetvaları dinledik Sare ismini çok öneriyorlar bizimde hoşumuza gitti açıkçası 😊 Umarım dalga geçilmez 😟
Elbet-birgun-kavusacagiz sareninannesi_ inan sizde kullanmazsiniz canm iki ismi zorlanir okul hayatinda falanda😊 elisa tek basinada coo guzel bi isim😊
sareninannesi_ Elbet-birgun-kavusacagiz Bizde öyle diyoruz Elisa ismini kullanırız büyük ihtimal ama büyüyünce hangisini kullanmak isterse onu kullansın 😅
Busra4122 Bızım zamanımızda nasıl heryer alı Ayşe Fatma shmet Mehmet hatıce emıne kaynıyorsads yarın oburgun bu modern dıye dusunup koydugumux ısımler kaynayacak bir sınıfta hepsının adı aynı sımdıkı çocuklar da elısa sare lıla mıla ayla Vb.
sareninannesi_ Busra4122 Aynısını düşünüyorum haklısınız 😅 bizim sınıfımızda 4 tane merve vardı şimdide dediğiniz gibi 🙄😅
Muvahhide2 sareninannesi_ iki isim sanki biraz zor oluyor sadece elisa daha güzel :) Tabiki benim fikrim