Ayseege6156 melmural kızım olsaydı ismi asya beril ❤️ Olucaktı ama oğluşum oluyor ismi yusuf ayaz❤️ olucak inşallah 🤲🏻😌 bence değil keisnlikle ASYA olmalı❣️
Srnsnkl Ayseege6156 yorumu kendim yaptım sandım bi an🤗 bende kızım olsa Asya koyucaktım oğlum oluyor ayaz koyucaz ☺️🙏
Bebegmhazal Asel den artık o kadar sıkıldım kii 2020 2021 li kız çocuklarının %40i asel olucak sanırım🤦 o yüzden Asya diyorum 😂
Rabia95 melmural Biz Asya koyucaz 🌸 Anlamıda çok güzel. Benim küçüklüğümden beri hep hayalimdi, Selvi Boylum Al Yazmalım filminde Türkan Şoray’ın adıydı kızım olsa hep Asya koyucam derdim o yaşta 🥰
Beyzasya Meleğimin ismini çok severek Asya koymuştum. Cesaret edebilsem yine kızım olsa yine asya koyardım ama kötü şeyleri hatırlarım sürekli diye cesaret edemiyorum.