Sen1meleksin Kızlar 22+1 iz bi haftadır uyuyamıyorum ne tarafa yatsam batıyor yastık falan koyyom biraz öle yatıyom geri uyanıyom dönüyom bel ağrım oluyor sabah yataktan kalkınca siz ne gibi çözümler buldunuz? Hamile yastığı alacaktım kullanışlımı bilmiyorum
Ayseege6156 Sen1meleksin bende 22+4 deyim canım aynı şeyleri yaşıyorum 1 haftadır dğn doktora gittim ağrılarımı sordum dedikş normal bebeğin büyüyyor oynuyor o dedi seni rahatsız ediyor birde gaz sancım var üstüne 🤦🏼♀️ Bende sağımda yastık solumda yastık eşimi nerdeyse yataktab atıcam daha şimdiden 😅