E
B23- doğum bölümünü bilmiyorum ama geçen kış oğlumu ameliyat ettirdim esencanda. Basit bir bademcik ameliyatıydı ama burnumuzdan getirdiler. Sağlık bakanlığına şikayet ettim oğluma davranışlarından ve ilgisizliklerinden dolayı. Ameliyathanede çocuğumun heryerini damar yolu açıcaz diye delmişler bağırta bağırta ayak bileğine kadar. Oğlum aylarca atlatamadı. 😢