aysnr11817 sezeryan doğumdan sonra neskafe nin içindeki kafein onun atımını kolaylaştırıyor ama normal doğumla alakası yok kayısı da normal doğum da kabız olmamanız gerekiyor ıkınmamanız lazım lavaboya çıkarken o yüzden kayısı kompostosu içtim 1 hafta cok rahat ettim canm ben doğuma yakın ekmek ve hamurişi yemenizi tavsiye etmem kabız olmamanız adına