Gebelıkte kullanan oldu mu acaba idrar yolu için doktorum verdi 16haftalık hamıleyim zararı olmaz dıyor ama ilaç içerigını okudum bebege zararı göz önune alınarak kullanılmalı yazıyor en fazla günlük 500alınmalı yazıyor bana sabah aksam 500 kullan dedı baska doktora da mı danıssam