Kızlar merhaba umarım hepiniz iyisinizdir. Doğumuma bir kaç hafta kaldı. Bu ikinci doğumum. Önceki doğum yaptığım hastaneden çok çok memnun kalmıştım. İnanılmaz iyi ilgilenmişlerdi. Mutlu mesut geçmişti doğumum. Şimdi bahçeşehir de oturduğum için istinye hastanesinde doğum yapacağım. Fakat hastane yorumları kafamı çok çok karıştırdı. Doktorumda orada olduğu için size sormak istiyorum. Bahçeşehir istinye de doğum yapan varsa nasıl geçtiğiyle genel ilgi alakanın nasıl olduğuyla ilgili beni bilgilendirir misiniz?