Sevgikygsz şimdi 35+5 haftalık hamileyim ilk oglumadki tecrubemi yazayım mastit olup sol göğsüm deki süt kesilince bebeğim doymuyordu mamaya başlamıştık aptamil benim oğlumda kabızlık yaptı çocuk doktorunun tavsiyesi üzerine içerigide organik mis hipp marka bebek maması kullanmıştık çokda memnun kalmıştım ama bebekten bebeğe değişir mi inanın bilmiorum 🤗🤔