Kızlar dün geceden beri çok kötü ağrı giriyo sağ tarafına nefesim kesiliyor nefesimi içime çekerken ağrıdan nefes alamıyorum resmen internette rahim büyüdüğü için baskı oluyor yazıyor bebeğimin hareketleri de iyi şükür doktora gitmem gerekir mi var mi başına gelen 😣