Açıkçası ben erkek ya da kız diye insanların sürekli yorum yapmasına sinir oluyorum. Ben bile eş dost aile kadar merak etmedim hayır velev ki erkek velev ki kız ne olacak yani. O kadar çok yorum yapıldı ki cinsiyetini öğrendim ama ailem de dahil kimseyle payalsmicam doğana kadar.