
kızlar merhaba bu testi yaptıktan sonra 2 gün sonra kan tahlili verdim 1.20 çıkmıştı
Evet idararı fazla damlattıgımı düşünüyorum bende ama hala regl olmadım
Progestan 100 mg kullandım 8 gün ve beklenen regl hala gelmedi
Önceki aylarda regl olmaya başladıktan sonra 15 gün saydıktan sonra 15. Gün bu ilacı kullanıyordum 10 gün içip bırakıyordum ve ilaç bitmeden 8. Gün lekebme başlayıp 9. Gün regl olabiliyordum ama bu ay hala bekliyorum regl olamadım sizce neden böyle olmuş olabılır
en son regl tarihim 7 Eylül ve sürekli eşimle birliktelik oldu boş gün sayılı olarak toplamda ⅗ gündür 🥰😊