Merhaba, geçen hafta ilk defa medipol Esenler Hastanesi Tugba Hn muayene oldum. 31.haftamdayım. 36. Haftaya kadar haftada 2 kere 36.haftadan sonra haftada 1 gelecekmişim. Herkes son aylarda bu kadar sık mi çağırılıyor? Çıkışta muhabese ile de görüştüm. Dogum mesai dişi olursa hastanede kim nöbetçi ise doğuma o giriyormuş ve ücreti ne kadarsa onu ödüyormuşuz. Eğer son üç ay takipli hastası olsaydim ücret hangi doktorda takipliysek onun ücreti oluyormus yanlış anlamadıysam ama malesef 2 ayım kaldığı için hangi doktorda onun ücreti oluyor. Bu konu hk detaylı bilgisi olan var mi? Şimdiden teşekkürler