yaren123 canim ben hamile kaldigim donem daha ilk kese gormeye gittigimizde enfeksiyon kapmıştım. Butun idrar tahlillerimde çıktı.dr aslinda ilac kullanmami soyledi ama ilk aylarda degil. Bol bol su ic dedi. 3 lt su içiyorum gunde.6 aylikken toz ilac verdi idrara cikyorsun yemekten 2saat sonra soguk suyla karistirip iciyorsun ama 6 saat idrara cikmamak gerekiyor. Oyle etkisi oluyo.ama ben pek etkili oldugunu düşünmüyorum ki 6 saat idrarini tutamiyorsun bile. ☺