Kızlar merhaba 7+3 günlük hamileyim ve 2 haftadr cok bulantilarim var dün daha cok siddetlendi hic birsey yiyemedim icemedim sürekli mide suyunu kusuyordum acile gittik doktor 3 tane serum verdi ve serumdaykende 3 kere kustum serum bitince doktora çıktım zofer adlı ilaci yazdi günde 3 kere çeyrek olarak iç dedi ama recetesini okudum hamilelerin kullanımında uygun degildir diye kullanan varmı bi sıkıntı oldumu