Aranızda sağlıksız veya dış gebelik geçiren var mi acaba? Dr um beta hcg degerimin yükselişine göre ikisinden birisi olabilir yüksek ihtimalle dedi. Yarın tekrar kontrolüm var. Ama benim merak ettiğim bunlar olurken kanama lekelenme olması gerekmiyor mu.? Veya kaşık ağrısı VS.. Bunları yaşamadan yine de dış gebelik veya sağlıksız gebelik olduğunu öğrenen oldu mu?