giyus06 bende de aynı durum var progestan verdi o yüzden 🙁Geçen ay da öyle demişti ama yeri değişebilir demişti dün kontrole gittik hâlâ aynı,rahim ağzına daha yakın duruyor. Doktor dedi ki eğer plesentanin yeri değişmezse doğum şeklin sezeryan olacak dedi. Sağlıkla alalım da kucağımıza sezeryan ya da normal hiç önemli değil canim. Plesentanin konumu sadece doğum şeklini belirliyor bebeğin gelişimine bir zararı yok konum olarak