Cglasevnc Gebeliğimin basından beri kanama alanım vardı en son ikili test zamanı 13+1de kanama alanımın azaldığını söyledi doktor 1hafta daha istirahat et sonra lekelenmelerinde geçer dedi 1gün sonra şiddetli kanamam başladı acile gittiğimde tekrar kanama alanımın coğaldıgını söylediler . Bugün 3.günüm ve hala kırmızı yoğun kanamam var 🙁 bebek düşermi sizce ikili test tekniği temiz çıktı herşeyi normal di bebeğimin
tuanis35 Cglasevnc canım kanama alanın neden çoğaldı ki sen kendini yoruyor musun yatıp dinlenmenin gerekiyor. bende 10 gündür raporluyum bu yüzden. İğne ve ilaçlarini kullaniyor musun duzenli
Dlktpl Cglasevnc yatıp dınlen 13 hagtada bnde kanama gecırdım 20 ye gırdık yenı bıttı kanama alanım yattm hwp haftada bır ıgne oldm be gunde uc progestan kullandm guzel bır dr bulmanı tabsıye ederm
Sibeleymen Cglasevnc Ah bu kanama korkuları.. Ben yaklaşık 3 haftadır yaşıyorum bu sorunu haftada 1 Dr gidiyorum.. Tek dedikleri şey hiçbir iş yapma ağır kaldırma ilacını al ve yat dinlen.. Dediğiniz gibi bendede ara ara çok yoğun oluyor aklım çıkıyor o an bişey olacak diye, ben iğne kullanmıyorum progestan sabah akşam kullanıyorum.. Allah hepimizin yardımcısı olsun..
Sibeleymen Cglasevnc ve şuanda 8 haftalığım.. 4 aya kadar bu süreç böyleymiş.. Bebişlerimize birşey olmasında bu günler bir şekilde geçer inşallah..
Cglasevnc tuanis35 yormuyorum yatıyorum Progestan kullanıyrdum günde iki kez 3e çıktı şimdide . İğne iki tane vermişti haftada bir baskada vermedi içimde hep korku 🙁
tuanis35 Cglasevnc iğne çok etkiliymis. ihmal etme iğnelerini çoğaltsin gerekirse. Benim doktorumun söylediği bu.. sen dinlenmeye devam et bacaklarını dik ve yat. içini de ferah tut 13.haftadasin artık o yerini etmiştir iyice annesi. Bende yatıp dinleniyorum inşallah sağlıkla alırız kucağımıza 🙏
Cglasevnc tuanis35 ya bu gittiğim doktor biraz canımı sıktı kanama geldiğinde aradım umursamadı bile 🙁 ve regl sen daha yoğun kanama yasıyorum aktif kırmızı .şimdide yapacak birşeyim yok dediğin gibi sadece yatıyorum herşeyin hayırlısı 🙁
tuanis35 Cglasevnc başka bir doktor a daha görünebilirsin sana güven vermiyorsa. Ben bu olaydan sonra yeni bir doktor araştırmasına girdim bile maalesef. Yoğun kanama illa düşük olacağı anlamına gelmiyor aklından bunları çıkar içini ferah tut canım. 🙏🙏 dinlenmeye devam
Cglasevnc tuanis35 inşaallah birşey olmaz dediğin gibi sağlıkla kucaklarımıza alırız 🙁 içimi ferah tutmaya çalısıyorum hep ama kanamayı görünce çöküyorum .allah hayırlısını nasip eylesin hepimize
tuanis35 Cglasevnc çok iyi anlıyorum seni benimde doktor kontrolum yarın . düzelme olduysa ise geri donucem olmadıysa dinlenmeye devam 🙏 kanama alanım ne durumda bende merak ediyorum:/ allah şifa versin hepimize. Moralini iyi tut hiç çökme. Stres yapmaman lazım canım. Geçecek bu günler geriye dönüp sadece hatrliycz🙂
Kubrq Benimde 6 haftada adet olmusum gibi kanmam oldu ilk az bir kanama alanim oldu sonra geçti progestan kullandım tuvalet dışında hiç kalkmadim ayaklarimin altina yastik koydum o şekilde oturdum o şekilde uyudum sende öle yap iyi gelicektir agrilarinda vardir kasık o ağrı gectigi an kanama alaninda yok olmuş olucak dikkat et 😊😊
Cglasevnc Sibeleymen amin inşaallah hepimizin geçer 🙁 kötü bir tecrübe gerçekten ağrı sızı insanın umrunda olmuyo sadece düşünce Bebişlere birşey olmasın oluyo
Hatunnn Bende seyi merak ediyorum kan sulandirici vermisti doktor bana tup bebek oldugu icin, kanamam oluyor benimde acaba kan sulandirici kanamaya olumsuz bi etki yapiyormu bazi doktorlar birak dedi bazilari devam diyo kafam dondu
Esen Cglasevnc başka bi doktora gidin bence bana doktor iki kere yatış verdi serum iğne vs..uyguladı bence faydasi da oldu en azindan pskolojik olarak rahatlatti beni tabi soyledi eger dusecekse bunlar engel olamaz diye zaman zaman yine oldu ama ilacla igneyle durdurduk şimdiye kadar çok yogun olan bi kanamanin sadece hapla gecistirilmemesi lazim