Gigy cilemuslu aynıyız 🙈hiç anlamam ben burada sorunca da bakmadan edemiyorum erkek gibi hissettim anladığımdan değil 🤭🤭🐣
Mervemelih cilemuslu daha çok erken belli olmaz ikili taramada doktor görebilirse öyle söyler benim 13.haftada ikili tarama alttan muayenede belli oldu erkek direkt belli ediyor zaten
hiranurun_annesi cilemuslu bence erkek 😊 Daha dun bi metod ogrendim deneme firsati buldum bu sekilde 😅
1incir cilemuslu hiç anlamıyorum ama şu aşağı kısım kızımın ultrasonuna benziyor ama dediğim gibi zerre anlamıyorum 😂
Gigy cilemuslu benimki de anca 16. 17. Haftada söylüyor çok temkiinli emin olacak %100 bence iyi bir şey burada okuyorum doktor kız ya da erkek ihtimal veriyor sonra değişiyor o Da kötü 🙈
Ozlem8989 Canım şimdi merak etsen de öğrenmeye çalışma sonra karışıyor işler 😂 bana 13+4 te %100 erkek dedi doktor. 14+3 te kız dedi. Şu bekliyoruz daha cinsiyetini öğrenemedik 😊 ne kadar geç öğrenirsen o kadar iyi
gamzelinaz Ozlem8989 haklısınız. Benimki de bana soyledi. Kesin kanıt olmadan bişey demem dogru değil, tahmin de yürütemem dedi. Beklıyoruz 13 olduk beklemedeyiz bakalım ☺️
Ozlem8989 yasemin333 gördük kız pipi resmini elimize verdi doktor 😂 zaten ona şaşırdım, pipi resmini verdi ama başka doktorda kız dedi
Ozlem8989 gamzelinaz bekle kuzum 16-17 haftalık olana kadar. Ben merak edip doktorun beynini yedim erkek dedi sonra kız gibi dedi😂 şimdi sormuyorum 17 haftalık olana kadar
hiranurun_annesi cilemuslu valla adını hatirlayamadim suan 😂 forumda bi arkadas paylaşmıştı girip bi arastirmak istedim %95 dogru sonuc veriyormus . Bebegin kesenin hangi yönünde olduguna bakiliyo 🥰 Saglikli olsunlar da cinsiyetin pek bi onemi yok sadece merak 😅
EceEgemen hiranurun_annesi cnm o yanlış çünkü doktor ultrasonun yönünü değiştirebiliyor en iyi görüntü nasıl alınacaksa ona göre bahsettiğim elindeki aleti çevirmesi değil ekrandaki görüntüyle oynayabiliyor. Son kontrolümde bebeğin kafası sağdaydı birden solda göründü aaa döndü mü dedim hyr ben yönünü değiştirdim boyunu ölçebileyim diye dedi