merve90 Ont123 hastaneye gerek yok ama mutlaka evinize alınnnn çokçokkkk kullanışlı bişey 6ay kullandım.
Epifenomen Ont123 ben götürdüm canım çok da rahat ettim sezaryen oldum bebeğim dikişlerime baskı yapmasın diye kullandım yapmadı da şükür çok rahat oldu
Mervemelih Ont123 kesinlikle alınması gerekiyor yarım ay olanlar daha kullanışlı hem emzirme için hemde bebeğiniz oturmaya başladığında arkasına düşmemesi için içine oturtabilirsiniz ablamdan biliyorum
gamzelinaz Mervemelih ben yurtdısındayım burda hiç oyle seyler görmedim. Yerine normal yastık VS kullansam ya da Baska ne olabilir acaba
Mervemelih gamzelinaz elyaf yastıkta kullanabilirsin canım yumuşak olsun küçük yastıklardan .ama bu emzirme yastıkları bebeğin sırt ve kalça gelişimi için çok çok güzel bişey
Hllfrdvsihsn Ben hem küçük boyunu hem büyük boyunu aldım küçük boyunu bavula koydum götüreceğim belki lazım olur