Merhaba hanımlar,
Bekarken özel bölgem kolay kolay kaşıntı olup, rahatsizlik vermezdi. Iki ayda bir taş çatlasa ayda birkez kaşıntı ve idrar yolu enfeksiyonu olurdu.. cok nadir.
Evlendim akıntılarım artmaya basladi. evlendikten 1 ay sonra pamukcuk oldum. Iki haftada bir kaşıntı ya da koku yapmaya basladi.
Gebelik donemi en kötüsü. Her gün ic camasiri degistiriyorum. Krem sürüyorum. Hem ic camasirlarim kötü kokuyor. Hemde kremledigim icin akintilarim beyaz beyaz geliyor. Bazen hava alsin diye ic camasiri da giymiyorum. Ama ben evlendikten sonra özel bölge sorunu sevmemeye basladim. Derdi artti. Ilk iliskiden sonra oldu olanlar😅 hergun ya da en az gün aşırı banyo yapsamda sıkıldım bu durumlardan