Fidnnn 36+0 haftadayum bebegin eşi kireçlenmeye başlamış 38 de doguma alıcam dedi. Haftaya tekrar gidecem kontrole kilosu 2950 aranızda yaşıyan varmı
ArEl55 Fidnnn Cnm benim kızımın da eşi kireçlenmişti, dr ertesi gün sezeryanla almıştı 36+3 de. Çok şükür hiçbir sıkıntı yaşamadık
Prensesannesi96 Fidnnn evet cnm bn 32 yım iki gün önce okudum 32 den sonra normalmis öncesi riskliymie korkma birşey olmaz Allah’ın izniyle