Kızlar şimdi Dr dan çıktım 5+4 günlük hamilesin dedi. Kese biraz daha büyümüş geçen başka Dr A gitmiştim kıyaslayınca kese büyümüş . Bebek henüz içinde görmedi ama çok erken daha yeni düşecektir falan dedi. Haftaya bugün gel tekrar bakalım dedi. Sizce normal mi bebek gözükmedi haftama göre ????😥