Kızlar bugün çatı muayenesi oldum kendimi çok kastığım için çok canım yandı ya hafif sol tarafta kemik çıkıntısı varmış ve 2,5 cm açıklık olduğunu söyledi haftaya perşembe doğumu başlatırız kilosu çok fazla olmadan tabi haftaya perşembeye kadar beklerse dedi beni bi korku bi telaş sardı daha 37+1 haftalığım. Bu durumu yaşayan var mı ?