Nrsndms öncelikle hayırlı olsun sağlıkla gelsin evlatlarımız ☺️ ilk aylar bende de ağrı ve lekelenme olmuştu yerleşme esnasında oluyormuş, ama tabi bazı durumlarda düşük tehlikesi de oluyor, bende progestan kullandım, doktorunu dinle, kendini asla yorma ve stresten uzak dur, Allah ın izniyle sağlıkla gelsin kavuşalım İNŞALLAH ☺️