MihricanA endişelenmeyin bir sıkıntı olmaz inşallah🙏🏻 İlaç vermiyorlarsa bile naçizane tavsiyem pekmez, kuru üzüm yemeniz yararınıza olur. Ya da karadut özü kullanabilirsiniz. Kadınlarda kansızlık erkeklere oranla daha sık karşılaşılabiliyormuş. Hamilelikte bebek son demlere doğru anneden kan, kalsiyum, magnezyum kısaca ne bulursa kendine lazım olan vakum gibi çekiyormuş. O sebeple bunlara özen göstermek bilhassa doğum sonrası bizim sağlığımız için önemli.