Minitontik Kızlar ben 17.haftamdayım. Doktorum geçen gün demire başlayalım dedi ferrum verdi. Sabahları aç onu içiyorum. ayrıca ağrılarım için magnezyum verdi günde iki kerede onu içiyorum. bide refenesis max gebelik vitamini içiyorım devam et bırakma dedi. Bide d vitamini damlası var. Doktoruma güveniyorum ama çok çok fazla değilmi sizcede 😐😔
MystryYYy Minitontik normal gebelik ilaclari cnm fazla degil. Hepsi senin yararin icin . Vitamin demir magnezyum gonul rahatlgyla.kullan
izmirlih35 Minitontik hepsi gebelikte kullanılan ilaçlar için rahat olsun hepsinden kullanıyorum üzerine daha neler kullandım 😊 doktorunuza güvenin içniz rahat olsun. 🥰
Sevimlianne Minitontik aynılarını rutinn bende kullanıyorum . Ayriyetten triod ilaçı , ve bazen antibiyotiklerde ekleniyor ☺️
G92 Bende de aynı durum, artık ilaçlardan bunalmaya başladım bile Coraspin Maltofer kan ilacı Krilom Bemiks Magnezyum hap var 🤦
Glysrcn Minitontik ben de bir sürü ilaç içiyorum hep devam ediyorum ne kadar çok ilaç içiyosun diyolardı bana kafam karışıyordu. Daha dün doktora sordum ve dedi ki bebek senden besleniyor senin değerlerin düşüyo o yüzden bunlarla dengeliyor dedi. Kullanmaya devam 👍
Minitontik Glysrcn banada annem kızdı ne çok ilaç içiyorsun bebeğe zararlı değilmi diye. Korktum açıkcası. D vitamini günde kaç damla kullanıyorsunuz acaba
Snszasla Minitontik bende aynı şekilde günlük 4 ilaç kullanıyorum normal sanırım herkes aynı şekilde kullanıyor çünkü 😊
Nhyas Ben de vitamin olarak; demir hapı, magnezyum, d vitamini, omega 3, multivitamin kullanıyorum. Bunların dışında böbrek rahatsızlığım için ilaç içiyorum, kan sulandırıcı ve tiroid ilacı🤦🏼♀️
Yenigebe9 Ben normalde hayattada birsuru takviye alırım bunlar az bile 😁 propolis, çörek otu yağı, dvit, omega 3, ari ekmegi, demir, magnesium. Sağlıklıyasiyoruz sayfası var instagramda onlar avuç avuç takviye alıyor 😂 Ama hamileyken 12. haftayı bekliyorum.
Dilanilngi Minitontik saydığınız vitaminlerin hepsini bende kullanıyorum refenesisi bilmiyorum omega kullanıyorum ben😬bide peribiyotik kullanıyorum ekstra
Esinnnn Kızlar bgun 17+5 ama ben basından beri corospırın ce oksapar iğne kullanıyrm ama bi türlü vitamın vermıyor saglık ocagı ebe kullan dıyor kafam karstı ya sizce normal mi
Babyy1S Minitontik zaten bir tanesi agrilarin icin geri kalan vucudunun ihtiyaci olan ilaclar ve faydali olanlar normal yani🌸
Glysrcn Minitontik 15 damlayla başlamıştık 10 damlaya düştük . Ben yemeğe başlamadan çorbaya damlatıyorum yemek yemeye başlıyorum